oğlum 13 aylık. Sabah saat 8....8.30 gibi uyaniyo sizce gündüz 1 kere mi uyutmaliyim

Slm anneler. .. oğlum 13 aylık. Sabah saat 8....8.30 gibi uyaniyo sizce gündüz 1 kere mi uyutmaliyim yoksa 2 kere mi... suanda 11 bucuk gibi birde akşam 4 gibi uyutuyorum...


Duygu Kılınc Ilgün 2 kez uyusun.sureklu aynı saatte uyutmaya özen göster düzeni bozulur ca çok huzursuz oluyorlar.benim oğlum da 17 aylık sabah 7.bucukta kalkıyor 9 da tekrar uyuyor 1 saat falan. sonra 2 gibi tekrar uyuyor 2 saat falan. akşam da 8 buçuk 9 gibi uyuyor Ömür Zümra Bnce gayet guzel uyku saatleri bnde oyle uyutuyorum.yoksa birkere uyku yetmior ufaklar 13 aylik bnde 11.12.gibi uyutuyorum birde aksam 4.5.gibi Fatma Öksüz Aköz Ben ne zaman isterse uyutuyordum şimdi 16 aylık gun içinde 1 defa uyuyo büyüdükçe kendileri ayarlıyo onu merak etmeyin Gülşah Üreten Soylu Sen istesende uyutamicaksin zaten yorulunca uyuyucak 1 yasindan sonra Filiz Ağırbaş Gayet güzel uyku düzeni..büyüdükçe ve oyun zamanları artıkça, uykusunu kendisi azaltır.. Bence hiç bozmayın düzenini..ayına göre iki kere çok iyi,uykusunu alamazsa huzursuz olur.. Ebru Mert Seyid Çobanoğlu Benim oğlum da sekizde kalkiyo kahvaltıdan sonra saat ona kadar oyun oynuyoruz onda yatiyo onikide kalkiyo onikibucuk bir gibi öğlen yemeği yiyo uçe kadar oyun ve aktivite saat ucde uyuyo beşte kalkiyo yoğurt yada meyva saati saat beş sonra sekize dokuza kadar uyutmuyorum hatta dokuzbucuga kadar tutmaya cabaliyorum sonra gece uykusu uyuyo sabaha kadar deliksiz uyumuyo tabi aralarda bir emzirmek için kalkiyoruz ama açılmadan uykusu yine hemen uyuyo Levent Ilknur Ağbahçe Bencede kendine birakn belirli bi aydan sonra günde bire dusuyo..

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Sorularınızı yazınız

Yenidoğan, hamilelik, doğum ve doğum sonrası ile ilgili tüm sorularınızı buradan aratabilirsiniz.

Bebegimhasta.com