oğlum 3 buçuk yaşında bir haftadır konuşmasında problem var konuşurken harfleri unutur gibi kekeliyo

Gülcan Teker Benim kızımda oldu hemen Bi uzmana götürdüm. Görmemezden gelmeyin tersine sizde kejeleyin çocuk depresyona girmesin. O kekekedikçe bende kekwledim çocuğum 15 gün içinde düzeldi. Yoksa kendine güvenlerini kaybediyorlar sonrada bu durum kalıcı oluyor. Şu an takıldın farkında mısın.de.bak bende takılıyorum konuşurken. Bu normal bir durum. Onunla bol bol vakit geçir her zamanki gibi davran geçer yoksa kalıcı oluyor Çiğdem Şimşek Nazar değmiş olabilir benim kardeşim 1.5 yaş civarı çok güzel konuşuyordu annem onu bi yere götürdü Eve geldikten sonra çocuk kekelemeye başladı suya felak nas ihlas Ayetel kürsi Fatiha okuyun 7şer defa her gün devam edin ama baktınız devam ediyor mutlaka bi doktora götürmekte fayda var çocuklar eve kapanma olayından çok etkilendi Şükran Çiçek Tay Daha önceki konuşmasina göre sıkıntı varsa götürün. Hatice Bağcı Durak Benim oglumda oyle oldu kelime hazinesi fazlalastigi icin soyleyeceklerini karistiriyir uygun kelimeyi bulurken boyle oluyor demislerdi bana şükür şuan 5 yasinda gecti Can Can Ani hir sey yasandi mi bir korku bir heyecan..sakin ihmal etmeyin ilerleyerek kalici olabilir Hasret Şipar Kekeledigi zaman göz hizasına in sakince anlatmasını sağla kekelemeyle alakalı yaninda sakın bisey deme gecer normaldir Mine Çan Çetintaş Yazdıklarınızı okuyunca kendi kızım geldi aklıma 3,5 yaşında ..düzgün konuşan kızım bu aralar kekeliyor aklında çok şey varmışta hangisini söyleyeceğini seçemiyor .. ben büyümekle ve çevreye olan ilgi artığı ve konuşurken ona bakılmasını istediği için olduğunu düşünüyorum ..sürekli değil ara ara oldu.. Sümeyye Ahmet Tunçay Genelde bu yaşlarda görülüyor onu hastalıkmış gibi belli ettirmeyin ve konuşmasına bitirmesine izin verin unutacak Cihan-Hatice Batmaz Son gunlerde kekeleyen yada cümleleri düzgün kurmayan birini gördümü yada izledimi bu yasta cocuklar cok çabuk kopyaliyor Serpil Bozdoğan Canak Birden fazla şey düşündükleri için bu yaşlarda olabiliyor. Gülhan Soytürk Demiroğlu Normal panik olmayin derim... Saliha Kındır Bnm kızmdada olmustu aynı yasta krese gdnce duzeldı Hasan Pınar Usta Benim kizimda ayni yaşta bi dönem kizimdada kekeleme takilma oldu ama geçiş süresi kelimeyi nasl tamamlayacağini ne koyacagini bulamadigindan düzeldi şükür ama takipte kalin tabi Arzu YT Bugün tam da bi pedagog paylaşımı görmüştüm, 3-5 yaş arası kekemelik olabilir diye. Kelime dağarcığı yetmediği için yapıyorlarmış. Normal yani. Oğlum da bazen takılırdı, kekemelik olarak düşünmedim ama özellikle uzun cümleler kurmaya çalışırken ve sıradışı kelimelerde takılırdı. Bişey yapmadım, düzeldi EL AY B-va Benim kizim da düzgün konusuyordu ,2 yaşında baslamisti, doktoru sonradan gelmisen kekeleme 6-7 yaşdan sonra geçiyor demişdi .oyle de oldu .simdi 11yasinda normal konusuyor.Derslerinde iyi .

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör