hamileyim bebekte osteogenesis yani cam kemik teşhisi kondu

Ben 14 hafyalık hamileyim. Bebekte osteogenesis yani cam kemik teşhisi koydular. Kollarda ve bacaklarda eğrilik ve birazda kısalık var dendi. Perinatoloji kırıklar mevcut dedi eğrilik var dedi kemik gelişmemiş dedi. Yanılma payı varmıdır. Başına böyle bişi gelen varmı gelipte ne karar aldınız doktor sonlanması gerek dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum



Zeynep Bozkurt Cok uzuldum gecmis olsun Maalesef perinatalojinin yanilma payi cok az. Cok zor bir durum zor bir karar Allah yardimcin olsun Günay Berat Defne Samet Down sendromu ile cam kemik hastalığı bir mi allah aşkına neyin ne olduğunu bilmiyorsunuz bari boş yorumlar yapmayın bak kardeşim perinatoloji de çok az yanılma payı vardır hatta şöyle söyliyim yok denecek kadar az cam kemik hastalığı hem çocuk için hemde anne ve baba için çok zor hapşırsa bile bir yerlerde kemikleri kırılıyor ve kaynamıyor yada yanlış kaynıyor o çocuk koşamıcak arkadaşlarıyla oyun oynayamıcak ve daha bir sürü şeyden mahrum kalıcak ve çok ama çok acı çekicek hep birine muhtaç yaşıcak size gelirsek onun her acı çektiğini gördüğünde için parçalancak kahrolcaksın rabbim kolaylık versin çok zor bir karar Leman Demirer Ay canım benim çok üzüldüm başka doktora da gidin inşaallah birşey yoktur Gulseren Salih Eren Benım bebegımı hamıleyken rontgen ve kemık taraması cekıldıgım ıcın engelli olma olasılıgı cok yuksek deyip aldırmamı soyledıler.daha neler neler soyledıler ben kısadan yazıyorum. Ben aldırmadım sukurler olsun RABBİM e kızım cok saglıklı. Fatma İslamoğlu Bir-kac doktora görünün allaha dua edelim rabbim yardim edecek sana şifa versin Elçin Tatal Hiç sıkmayın canınızı benim arkadaşın oğlu içinde neler dedi dr lar şuan 2 yaşında maşallah tosuncuk turp gibi dualarimiz sizinle inşallah hiçbişey olmadan kavusurusnuz yavrunuza Ipek Oz Kadaş genetik tahlili yapılıyor 2 bn tl snrm kesn sonuç veriyor doktra sorrsanz anltr size inşllah yanılıyorlardır Inci Kayabaşı Yanlış olabiliyor benim komşuma da daumsentromlu dediler çokta sağlıklı bebek olmuştu Bayram Menekşe Sarı Güzel kardeşim bizler bu yalan dünyaya imtihan olmak için geldik unutmaki senin hamile kalman çocuğuna böyle bir hastalık teşhisi konması imtihan muhakkakki her imtihanın bir kolayj vardır Rabbim hiç bir kuluna kaldıramayacağı yükü vermez.Rabbim size bu yavruyu nasip etmiş eğer sizin için bir hayati risk yoksa doğurun kuzunuzu belli Rabbim sınıyo evet sağlıksızda olabilir işte o zamanda sizin Rabbimle imtihanınız başlar birde unutmayınki tabiki öncelikle temennim sağlıklı sıhhatli doğurmanızdır ama bir çok engelli çocuk sahibi annelerimiz var siz Rabbime sığının vede Ne güzel kapılar açılacaktır size unutmayınki bu çocuklar engelli deyil özel çocıklardır ve kimki Rabbim herkese de nasip etmez Şeytanın vesveselerine kanmayın sadece Rabbime sığının Esra Ersin Ayşe Sever adlı bayan,bu insan derdini paylaşmış ve bir çikar yolu arıyor.Her yorum yapana reklam mesajı atmak ne kadar saygısızca bir paylasım olmuş.Lütfen ama ben rahatsız oldum,bu durumu yaşayan anne adayını düşünemedim yani Aysu Harun Beratcan Kılıçarslan Ne olursa olsun bizim çocuğumuz Rabbim öyle veriyorsa şükretmek gerek imtihan dünyasında yaşıyoruz bir engelli çocuk ahirette sapasağlam olarak kurtarıcı bile olabiliyor sağlam olan evladında ahirette seni tanımıyor bile Zeynep Yaniçun Karadağ Arkadaşlar down sendromu ve bazı engellerden bahsediyorsunuz ama bu hastalık tamamen maddiyata bakacak. Asla aldır veya aldırma denmez bu konuda sadece bu konuya maruz kalanlar yorum yaparsa kızcağızda ona göre düşünür taşınır. Diğer hastalıklarla kıyaslamayın lütfen yanlış yönlendirme yapıyorsunuz. Poyra Polat Kız kardesim o şekilde doğdu.fetva istiyorsanız şu şekilde eğer sizin hayatınızı yani canınızi tehdit eden bi durum yoksa kesinlikle doğurun.utanmayın çekinmeyin.derdi veren dermanıda verir. TC Güner Salt Birinin dediğine biri karşı çıkıyor vs kadın yazmış başına gelen var mı diye neyse kardeşim en hayırlısını sen bilirsin ama ben sana şöyle söyleyeyim kayınvalidemin 3 oğlu var 1 ve 3 numara engelli doğuştan hiç bir sıkıntı yok doğduktan sonra biri 7 biri 13 yaşında yavaş yavaş sakat kalıyorlar bedensel engelliler güç gerekiyor kaldır indir vs ve okadar zor ki zorlandıklarında allahım canımı alda kurtulayım diye yalvarıyor kayınvalidem de evlatlarımdan önce benim canımı al görmeyeyim ölümlerini diye yalvarıyor senin bir şansın var daha 14 haftalık yine olur kendine de bebeğine de bu acıyı yaşatma derim tabi karar yine senin allah yardımcın olsun Göçay Salih Havva Güneş Tarama testlerinde mi tani koyuldu yoksa ultrasonla mı bilindi Demet Bezirci Andaç Inşallah yanılıyor dr rabbim büyük dua et Deniz Yvz Mms Bence yorumlara bakmayın bile. En önemlisi sizin kalbinizde ne hissettiğiniz, ne hissediyorsanız öyle yapın. Allah yardımcınız olsun. Tuncer Kavcı Yüzde 99 özürlü denip sapasağlam doğan kuzenlerim arkadaşlarımın çocukları var arkadaşın dediği gibi imkan varsa genetik tahlil yaptırın bikaç farklı hastaneden farklı doktorlara gidin mutlaka Allah c.c sizi birbirinize bağışlasın ne olur Allah a güvenip endişe ve kederle kendinizi yıpratmayın melissa papatya çayı için mutlaka Melek Uzuner Allah yardımcınız olsun şifa versin inşaallah Munevver Gul Yani lı yorlar aldırma ne olursun Bahar Gülseçkin Bnm kız kardeşim osteogenesis imperfecta ve bu hastalıgı 2 yasında fark ettiler malum zamanında bukdr tarama yoktu ve genetik değildi anne karnında mutasyona ugramıs normalde genetik bir hastalıktır ben hamileyken kardesimde genetik test yaptırdı ona göre bende dogumu planlıcaktım normal yada sezeryan diye doktorlar ısrarla invaziv işlem desende onn test sonucu mutasyon benm bebegmde cok skür sag salim cktı gelelim snn kararına böyle bir Ben eh e bakabilecek sorumluluğunu alabilecek misin 4 evresi var kardesm iyi ewre sayılır tedavilere ki 2 yasında gec kalmanıza ragmen suan cok iyi hiçbir fark göremezsin bizlerden ama eskiden maddi anlamda zorlutordu ilaçları smdi nedir bilmiyorum ama hazır ol diye söylüyorum eger dersen rabbim den gelen herseye razıyım aklından cıkmaması gereken ikiz üçüz beşiz bebekten daha zor bakımı Evreleri biri anne karnında ölür kmi doğumda kimi pamukla tasını kimi takviye tedavilere iyileşir biz raporlarmızı amerikaya gönderdik burda baltalimanında takip ettiler ara ara Isparta kemik hastanesine gittik snde buralarda yol yapıcaksın Baska kemik hastanesi yok bilgin Olsun sabırlıyım güçlüyüm üstesinden gelirim diyorsan tevekkül et bakamam edemem deyip bebege dha cok zarar vericeksen invaziv işlem cnkü her kırıldığında ciddi acılar cekiyor lar kardesm bacagnın kasıktan ters döndüğünü gördüm karar senin Allah yardımcın olsun umarım dogru kararı verirsin Munevver Gul Bence kal sın Tülay Şahin Korkmaz 7 aylık hamileydim benim kızımada down sendrom demişlerdi maşşallah hiç birşeyi yok Aysu Harun Beratcan Kılıçarslan Ewet benim arkadaşımın bebeği içinde engelli demişler kız doğum yaptı sapasağlam çocuk arkadaş diyor onlara kalsa bebeğim sakattı ama bak sapasağlam doğdu dedi Sermin Taşcı Allah yardimciniz olsun Алиосман Айнур Алиосманови Allah sizinle olsun derdi veren Rabbim dermanini da verir Allah nasip etmeyecgi hiç bir seyin hayalini kurdurmaz inşallah sag salam kucaginiza alrrsiniz kuzunuzu dugalarimiz sizinle Dilek Dönmez o hastalik cok zor insallah dogru deildir ama gercekden olese omur boyu aci ceken size muhtac siz olunce bile bakima muhtac bir cocugunuz olur.kosup oynayamicak cam kemik kipirdasa kirilcak surekli aci cekcek iyice arastirin oyle ise siz bilirsiniz yinede herseyi ile kabulum bir omur boyu cekerim diyorsaniz dogurun.ama lutfen o cocugun acilarini ve cekecegi cileleri sizinde uzuntulerinizi dusunun.hic bir zaman normal bir bebeyiniz olmicak bu konuda yanilma payi cok az.kemik olcumunu goruyorlar cunku boyda kisamis rabbim yardimciniz olsun Hayırlısı Oldu Ben 8 ay önce doğum yaptım. Bebek karnımda 7 aylıkken gelişim geriliği yaşıyormuş sürekli perinatoloji inceledi ve yanılma payı çok Az. Sık sık hastanede yattım. Dedikleri gibi oldu minyon bebek olarak doğdu. Kırkım çıkmadan normal bebek ebatlarını buldu. Şu an çok iyi Allah'ıma şükürler olsun. Nuriye Tunc Allah yardımcınız olsun. Doktorlarda insan ve yanılabilirler. Sen Allah’a sığın ve bu mübarek günlerin hürmetine bol bol dua et. Aldırmayın günahı cok büyük Sağlıklı doğup sonradan hastalanan cocuklar da var kardeşim o yüzden lütfen böyle bi hata yapma. Verdiği Can’ı sadece Allah alır. Rabbim doğru karar almanı nasip etsin. Tuana Hilal Kölköy Ne saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz yahu? Yok tanıdığıma engelli dedi yok kızım için öyle dedi şu an hiç bir şeyi yok çok şükür vs. Bebeğine konulan teşhis cam kemik teşhisi ve bu alanın uzmanı kırıklar tespit etmiş. Öyle sizin tarama testlerinizde çıkan yok boynu kısa yok down sendromlu olabilir tanısından çok çok farklı bir şey. Bilmediğiniz konu hakkında insanları yönlendirmekten vazgeçin, tabii ki Allah’ın verdiği canı Allah alır. Ama sizin doktorunuzun söylediği ihtimallere benzemiyor bu iş. 2000 lira ücreti olan gen testi ile de bir alakası yok. Şu an çok duygusal bir aşamada olan anneyi yönlendiriyor bu yorumlarınız. Mümkünse sadece dua edin! Nurdan Külekçi Sağlam Cam kemik hastalığı ile beraber doğar ama en ufak bir hamlede çabucak kemikleri kırıldığı için zaten uzun yaşayamıyorlar. O yüzden sonlandırmamız gerekiyor demiştir. Doktorunuz perinotoloji uzmanı ve böle bir teşhis de yanılma payı yoktur. Bu hastalık down sendromu vb gibi bir hastalık değilki yanılma payı olsun. Yok yakını öle demiş böle demiş konu ile ilgili bilgisi olmayıp yorum yapanlara kulak asmayın . Vereceğiniz çok önemli bir karar var Allah yardımcınız olsun. Herşey de vardır bir hayır deyip tevekkül etmek gerek Dilan Kutlu Bende hamıleyken her kontrolde bebek saglam bısey yok dedıler ama sadece 20 gun kala doguma bacak boyu kısa deduler bana dogdıgunfa saglam degıldı 8 ay yaşadı ve vefat etti şu an seni çok ıyı anlıyom ımtıhandasın sabret cnm ıns hakkında hayırlısı olur Zeynep Ahmet Değirmenci Öncelikle eger böyle bir hastaliği varsa bebeginizin rabbim dogmadan sifasini versin insllh hic yasamadim ve duymadim gebelikde bubhastaligin teshisinin konuldugunu ama siz allah a guvenin eger aldirayimmi diye soruyosaniz allah eger bi aileye hasta cocuk nasip edecekse onu hicbir testte gostermez ya da dogduktan sonra hasta olan hic cocuk yokmu mesela o yuzden aldirmayin derim psikolojik olarak sizin icin zor bi donem ve zor bir karar ama allah var gam yok yasayacaginiz bi imtihaniniz varsa bunu aldirirsin kardesim bi sonraki bebeginde aynisi olur ama yoksa kazanan sen olursun rabbine teslim olmakla bu surecte sadece sabir sukur dua 3lusune sarilip bekliyceksin allah yar ve yardimciniz olsun Sultan Aydos Benim oğluma 5 aylıkken %99 downsendromlu denildi ankara da Eyüp ekici adında bir doktora gittim geniş boyutlu ultrasyonda baktı ben ona güvendim şükür Allaha çokta sağlıklı doğdu şuanda 14 yaşında zeki bir çocuk tek doktorla kalma derim tavsiyede ederim doktoru Hacer Topçu Özdemir Birgün böbreklerim ağrıyor acile gittim adet günümde geçiyor bthcg istedi doktor testi verdim Yarın gel poliklinikte bakayım dedi Gittim test sonuçlarım yok kaybetmişler sonra tekrar kan tahlili verdim gebelik yok negatif çıktı beni doktor üroloji uzmanına yolladı tomografi çekildim 5 tane böbrek taşı var dediler 5 seans Taş kırdırdım her seanstan önce röntgen çekindim en son 1 tane taş idrar kanalıma sıkıştı Doktor sabah aç karnına gel ameliyata alacağım seni dedi Ben de başka bir hastaneye gittim oradaki Doktor taşa bakarken senin rahminde bir şey var dedi Nasıl yani dedim kafayı bir çevirdim bebek kolları var bacakları kafası her şey oluşmuş ağlamaya başladım doktor Neden ağlıyorsun dedi O kadar tomografi röntgen çekindi mi dedim taş kırdırmak da çok fazla radyasyon içeriyor bir şey olmaz Neden ağlıyorsun kürtaj Olursun olur biter dedi sonra Cerrahpaşa'ya gittik profesörler toplandı aldığım radyasyonu hesapladılar bebek çok fazla radyasyon almış kesinlikle özürlü doğacak dediler büyük bir ihtimal Lösemi kürtaj raporunu imzalayıp elime verdiler Ne işim ne de ben kürtajı kabul etmedik bu çocuk bizim çocuğumuz Sağlıklı doğan ve engelli olan engelli olan insanlar yok mu evde iki tane kızımız daha var Onlardan birine bir hastalık olsa engelli olsalar onlarıda öldürebilecek miydik bu dünyada yiyecek ekmeği varsa yaşayacak yok sada Allah alsın bizim cana kıymaya hakkımız yok deyip tevekkül ettik çok çok zor bir gebelik geçirdim çok şükür sağlıklı bir oğlum oldu . şimdi doktorlar tebrik ediyor sen Allaha sığındın oda seni hediyelendirdi diye oysaki ne kadar kötü şeyler söylemişlerdi . yapma arkadaşım kıyma yavruna çok büyük bir sınavdasın inşallah hakkı ile geçersin Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah . Recep Havana Türk Anlamadığımız bir konu cam çocuk olarak büyüyecek doğumda bile en az 7 kırıkla doğma ihtimali var allah yardınciniz olsun

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Sorularınızı yazınız

Yenidoğan, hamilelik, doğum ve doğum sonrası ile ilgili tüm sorularınızı buradan aratabilirsiniz.

Bebegimhasta.com