Bebek arabası için marka önerir misiniz? Çok pahalı pusetliler ve tekerlekleri çok büyük.

Önder Esma B a b y force küçük boy değil de baston büyük boy olanını kullanan var mı aranız da arkadaşlar memnun kalan ya'da şikayet Sultan Ogün Karaca Bence baston Bebek Arabaları daha kullanışlı hafif merdivenleri inerken bile arabayı kucağıma alıp iniyorum diğerleri çok ağır Filiz Dmr Ocak Chicco simple aldım ben rahat kullanışlı, ve çok yer kaplayacı değil Merve Kçygt Byzn Kraft bebek arabalarına bakin genelde hem.ufaklar hemde cok kullanislilar fiyatlarda ucuk degil Nurgül Atlıoğulları Biraz pahalı ama Stokke SüleymaNur Uç Ben travel aldım kullanamadim hiç bı yere sigmiyo kaldırdım baston aldım en rahat baston Murat Nagehan Azra Kraft kesınlıkle toplanıp kucucuk oluyo elınde gotur Bahar Avcu bugaboo cameleon 3 ben çok memnunum Nuran Furkan Olmustur Baston alın pişman olmazsınız Kürşad Seide Karaçay Valla marka diye gittik baby care bilmem ne arabası aldık aman bebeğimiz için en iyisi olsun diye kızım içinde 1 gün bile durmadı. Gittim 250 tllik diamond babynin çift yönlü bi arabasını aldım kızım içinden çıkmak istemiyor. Ne alırsanız alın tek parça çift yönlü bi araba alın inanın rahat edersiniz

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Sorularınızı yazınız

Yenidoğan, hamilelik, doğum ve doğum sonrası ile ilgili tüm sorularınızı buradan aratabilirsiniz.

Bebegimhasta.com