Bebeğim 3 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum bu ara biberonu almak istemiyor

Bebeğim 3 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum bu ara biberonu almak istemiyor zar zor veriyorum beni emmek istiyor ama bu sefer kısa bi zaman sonra acıkıyo ağlıyor eskiden böyle bi sorunla karşılaşmamistim bu ara böyle yapıyor neden olabilir sizce biberonumu degistirmeliyim mamayi artik begenmiyo olabilirmi


Ayşe Kırıcı benim kızım mama konusunda çok seçiciydi bi sürü mama verdim hep mızlanarak içti, birtek bebelac goldu beğendi. bebelac gold mamasını deneyin istersniz Zehra Korkmaz hangi mamayı veriyorsunuz* burun tıkanıklığı filan olabilir mi o durumda biberonu almak istemeyebiliyorlar. kaşıkla verdiğinizde yiyor mu Melisa Çiflikçi sütünü arttırmak için lactamil çay var canım ondan için mamayı vermek içinde iyice açıksın öyle dene biberon yerine alıştırmak bardağını filan dene veya farklı bir biberon markası dene bazen işe yarıyor Hakan Nergis Arel Kaya Bu aylarda meme reddi yada mama yememek oluyor benim oğlumdada olmuştu mamayı sessiz ortamda açken verin az azda olsa verin sonra düzeliyor Melis Aycan Arada olabiliyor ama bir hafta falan sürer düzelir yine Pelin Savcıoğlu meme redii oluyor atak dönemi ben aptamil veriyorum sizede tavsiye ederim Derya Uçar Açık Benimkide aynı olmuştu Nazlı Taşoğlu Avent biberon alirsan içer cok işe yarıyor Şengül Gürgener Ne guzel iste birak seni emzin bosver mamayi emdikce sutunde artcak Arzu T. Kırış mama takviyesi yapabilirsin red ediyordur. bizde aptamil veriyoruz canım. dilersen aç kalmasın bağışıklığı düşmesin mamaya başla sende Sevda Pekin O dönemde ben de emzirirken mamayi içiremedim biberon değiştirdim alıştırma bardağı ile verdim yok olmadı.Doktor mamayı değiştirelim dedi.İlk bir- iki aynı şey oldu sonra sevgi mamasını.Önce emzirdim sonra aptamil mamasını içirdim siz mama ne veriyorsunuz.

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Sorularınızı yazınız

Yenidoğan, hamilelik, doğum ve doğum sonrası ile ilgili tüm sorularınızı buradan aratabilirsiniz.

Bebegimhasta.com