Alerjik bebeklerde uyku sorunu olur mu

Alerjik bebeklerde uyku sorunu oluyorum uyuyamama veya uykuya dalamayın hafif uyku


Mihriban ÖztürkOluyo bizde ayni dert var bi damla uyumuyo. Seren Çelikbilek FatihAlarji damlası var doktorunuza söyleyin yazsın rahatlar uyur akşamları verin Tuğba ÖnerSeren Çelikbilek Fatih zaditen kullanıyoruz 2aylık bebeğim ama bugün ihtiyari ile 1 damla azaltarak gideceğiz Seren Çelikbilek Fatih2 aylık normal benim oğlum 2 yaş a girdi hala düzgün uyku yok alarjik bebek zor allah yardım etsin Betül Karabaş15 dk uyuyo Mutlu Selda Ağıl2 yas olucaz gunduz cok neseli hic bir skntisi yok. Agrisi sizisi hic bir seyi yok. Ama gece yatakta ordan oraya donup duruyor. Deliksiz uyumuyoe Yusuf Alıç Biz süt alerjisi için relaktaz damla kullanıyoruz günde 3 öğün 3 er damla Tülay Yağmur KahyaBiz 48 günlüguz hiç uyumuyor sürekli huzursuz en fazla 15 dk uyuyor

31 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Kizim 15 gündür neocate alerji mamasini yiyor

Kizim 15 gündür neocate alerji mamasini yiyor bugun hastanede işlerim vardı eşime biraktim yanlisikla diger mamasindan vermiş hipp çok üzüldüm bir sorun olur mu simdi neocate vericem ters tepki yapar

bebegime avakado pisik yapan var mi

bebegime avakado psik yapan varmi yaa ben anlamadim avakadodanmi yunurtadan kizima bir sey alerji yapiyor pisik mantar donuyor doktor avakadonyagli olabilir dedj Selvin Ünal Tandoğan İkisini bır arada

Sorularınızı yazınız

Yenidoğan, hamilelik, doğum ve doğum sonrası ile ilgili tüm sorularınızı buradan aratabilirsiniz.

Bebegimhasta.com