5 aylık bebeğim öksürüyor ve geniz akıntısı var ve nefes alamıyor

5aylik oglumm oksuruyo doktor da geniz akıntısı var o oksurtyoo ben buna bisey verememektedir. Serum koy otribebeyle çek diyo. Acaba ne versem yavrumm oksurmez nefes alamyo gibi olduryo resmen. Ciğerlerinden filn sorn yok dedi


Sevgi Alpay Özdemir Anne sütü akitmayin buruna orda mayalanma oluyormuş.sonra iltihabik problemle karşı karşıya gelinirmis.Allah korusun Gönül Destina Ceylin Çinkaya Valla hep sutumu damlatiyorum gozude capaklanio damlatiyorum iyi geliyor en güzel a ntibiyotigi allah tarafından katkisiz gelen bi mucize Seyran Çevik Keçi boynuzu pekmezi verilmez dimi bebege Seyran Çevik Daol lın hepiniz bilginiz ocn dun. Cokk oksuryodu bugn azalmss vee. Bu ayy. Hic kilo almams ,dort aylkk kilosuyla aynı çıktı emmesi güzel ama kısaca emiyo ıhlamur iyi geliyomu gercktn Pınar Yuksel Yıldız Aynı durum bizde de oldu, otribebe damlatma savaşını kazanamadım, emerken mayışmış halde taze sağılmış sütümü damlattım burnuna, 2. Gün itibarıyla nerdeyse yok öksürük anne sütü bir mucize Ahmet Aydin Mustelanın bi kremi var ayaga masaj yapılıyor. Çok iyi geldi öksürüğe Sena Suden Yiğit Yorulmaz Bide ben sütü mude burnuna akitiodum iyi geliodu aciyordu burnunu Aslı Öz Gunde 2 kere kahve fincani kadar ihlamur( cucegini sicak suda demle 10 dk beklet) verebilirsin dedi dr um yaptik iyi geldi

0 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

çocuklarda hipermetrop için gözlük

4 yaş oğlumda arpacık için gittiğimiz göz doktorunda rutin ilaçlı ölçüm yapıldı. Hipermetrop var gözlük kullanacak denildi. Bir gözü 3,25 bir gözü 2,75 çıktı ama daha düşük gözlük verdi. Çocukta bir b

Ekran Alıntısı.JPG