39 günlük bebeğim var sütümü sağıp dolapta saklamalı mıyım

39 gunluk bebegim war cewremdeki herkes diyoki sutun bol suan sag dolaba at diye sut poseti aldim henuz kullanmadim calisan biri degilim sizce gereklimi sut saklamak bebegim surekli yanimda poseti aldim az parada degil kararsiz kaldim cok uzun surelerde saklanmiyo sagmalimiyim acaba


Gizem Bursalıoğlu Eğer sütünüz varsa mutlaka koyun! Bende çalışmıyordum sütüm fazla olduğu için sağıp donduruyordum, akıp göğüs pedinde çöp olacağına buzlukta dursun diye. Sonra oğlum 4 aylıkken merdivenden düştüm görünmez kaza işte. Acil ameliyat, serumlar narkozlar ilaçlar derken bebeğimi 1 hafta emziremedim ama dolaba koyduğum için bu süreci anne sütüyle atlattık. Oğlum 6 ay anne sütünden başka bişi almadı şu an 2,5 yaşında hala emiyor. Sd Filiz Araz Dolapta 6 ay dayanabiliyor.biz kuvezde kalirken sagip dolaplara koydular evdede bu dekilde yaptik.grip vs rahatsiz oldugunuzda doktor ilac tedavisinde emzirmeyin sagin dokun demisti bu durumlar icin iyi okur hem gohsunuz rahatlar hemde eutunuz sagdikcada emdikcede gelir Zehra Özcan Günde bir kez sagip buzluğa atabilirsiniz eğer sütunuz fazlaysa Allah korusun hasta falan olup ilaç kullanmak zorunda olursanız kullanırsınız Ayşe Akın Öztamur Meme reddi dönemleri olacaktır ilerleyen zamanlarda buzluktaki sütleriniz işinize çok yarar kızım emmediği zaman buzluktaki sütleri verip karnını doyuruyordum, anne sütü bu sonuçta, mama vermekten daha iyidir. Büşra Göktaş Bende 6 gün oldu doğum yapalı bitiremiyor goguslerimi sürekli sahip buzluğa atıyorum ne olur ne olmaz hastalık sağlık var Pınar Güray Öztürk Evdeyseniz direk sizi rmmesi daha iyi ama bi yerden bosa akan sutunuzu degerlendirip saklamanizdada fayda Havva YiğitEymen Gül Sütununun bol olduğunu nerden anlıyorlar anlamadim sizi rahatsız eden bi durum mu var yani ağrı mi yapıyor yada sutunuz mu akıyor oyle bisey yoksa emmesi daha güzel bence kimseyi dinlemeyin çünkü kendinizi ve bebeginizi en iyi siz tanırsınız... Dygu Özpln Ünl Normal şartlar da sütünüzün verimli olabilmesi için zaten bebeği emzirdikten sonra göğsünüzü sağarak komple boşaltmanız gerek bu şekilde sütünü daha verimli olur hem rahatsızlandığınızda bebeğiniz anne sütünden mahrum kalmaz dolaptaki sütlerden verirsiniz.. Bir de şöyle düşünün benimde sütüm çoktu ve çok doyurucuydu ama 4. Ayda kesildi meme reddi başladı bu yüzden bebeğim 4. Ayda anne sütünden mamaya geçmek zorunda kaldı siz garanti olsun sağıp koyun hem acilen bir yere gitmeniz gerekirse büyükleriniz o sütlerden verir bebek aç kalmamış olur sağlıcakla büyüsün yavrunuz... Yağmur Baysal En güzeli taze taze içmesi değil mi? Bazen çocuklar biberonda içmiyor. Ziyan olma ihtimali de var. Elif Deliktaş Hoşhabr Sağmayin . ozaman daha çok süt üretimi olur .buseferde memeler terbiye olmaz .ilk başlarda normal öyle çok olması. Bebek buyudukce ister istemez azalıyor Kübra Sözer Sütünüzü dondurucuda tadı değişiyor mu bir bakın deneyin. İçinde birşey degisip koku yapıyor oğlum icmemisti. Poşetten degil sutun kendinden kaynaklı.

1 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

6 aylık bebeğim 4 gündür kabızlık yaşıyor

Merhaba 6 aylık bebeğim 4 gündür kabızlık yaşıyor 5.ayımızda doktorumuzun önerisi üzerine ek gıdaya başlamıştık yavaş yavaş. Kabızlığı için ne yapabilirim yaşamış anneler tavsiyelerinizi bekliyorum Bu

Ekran Alıntısı.JPG