28 haftalik hamileyim bebegin kilosu 1 kg normal mi acaba

28 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 1 kg normal mi acaba


EfeSerap Yumuşak Bu tarz soruları niye burdan soruyorsunuz?Olumlu yazan olur yazmayan olur.Sosyal medyada herkes olmuş bir doktor zaten.Uzman bir doktora danışsanız daha iyi olmaz mı? Merve KiYo Bana dr normalin üst sinirinda demisti. Bu durumu izlememiz gerekiyor demisti en son. Seker falan da cikmadi.. bidahaki termini bekliyoruz Tarık Didem Emir Çakır Bunu doktoruna sormadın mı çok merak ettim Olumsuz bişey olsaydı doktor söylerdi normal yani Murat Nagehan Azra herkezınkı farklı oluyo ama bence ıyı son aylarda kılo alıyo Zehra Temiz Adıyaman İyi benımkı 1 kılo idi 27 haftalıkken doktorum haftasından 100 gram önde demişti şuan 30+5kac olduk merak ediyorum haftaya kontrolümüz inş


0 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

çocuğum 6 aylık bronsıt olmuş

çocuğum 6 aylık bronsıt olmuş galıba doktora götürdüm bugün 3 günü ilerlemiş dedi hava antıbiyotık ve ampul şeklinde ilaç verdi acaba bu çok sürer mi çok kötü öksürüyor ve çok huysuz çabuk geçirmenin

5 yaşında oğlum var ateşi 2 gündür düşmek bilmiyor

5 yaşında oğlum var ateşi 2 gündür düşmek bilmiyor. Doktora götürdük takip edin dedi ilaç dolfen verdi ama Bi türlü kendine gelemiyor. Bu inatcı ateş nasıl gecer mahvoldu oğlum Nilgun Ay Susuz birakma