22 günlük bir oglum geceleri saat başı aglayarak uyanıyor

Merhaba 22 günlük bir oglum var. İlk dogumum. Normal dogum yaptım. Dogumdan sonra sütüm hemen geldi ama damla damla olarak geldi. Hala da öyle geliyor. Bebeğim 2760 gram dogdu şu an 3350 gram. Ama uykularımız hiç yok geceleri saat başı aglayarak uyanıyor emziriyorum memede uyuyakalıyor. Gündüz zaten emmeyi bıraktığı an uyanıyor. Acaba sütüm mü yetmiyor aç mı kalıyor. Burda bi çok doktora götürdüm kilo almış gaz sancısı dediler damla verdiler ama yine aynı durumdayız. Dogru düzgün uyumadıgı için gelişmesinde sıkıntı olur diye korkuyorum bir de sütüm mü yetmiyor şüphesi var napacagımı bilemiyorum. Tuvalete bile gidemez oldum yanımda biri olmadıgı sürece. Aç mı kalıyor diye korkuyorum aslında mama vermek istemiyorum ama içim rahat etmiyor dün iki kere verdim birinde çok güzel uyudu daha çok sütüm az diye düşünmeye başladım öyle olunca ama kilo alımı da gayet iyi





Nurgül Korkmaz Kuşcu Bebegin8z hayırlı olsun. Rabbim sağlıkla sıhhate büyütmeyi nasip etsin inşallah. Ilk 3 ay bebeklerin dış dünyaya alışma süreçleri olduğu için her fırsatta emmek isterler. Yanı emmenin tek sebebi açlık değildir yani. Kilo alimi iyiymiş maşallah. O konuda stres yapmayın kendinize. B3b2gin gazi varsa da çok emmek ister. Benim de kızım öyleydi ilk 6 ay sürekli yapışık gezdik resmen. Gazi olan bebek çok emer emdikçe gazi olur gazi oldukça emer. Bu bir kısır döngü anlayacağınız. Zor ve stresli bir donem haklisiniz ama keyfini çıkarın. Bebeğinizi bol bol emzirin kucaklayın . Bu dönemler de geciyor emin olun. Siz sakin olun ki o da rahat olsun. Güle güle büyütün bebeğinizi. Feride Uslu Birçok annenin düştüğünü hatayi yapıyorsunuz. sütünüz var kilo alimi iyi Bu sayfada bir çok post ta değinildi. ben özellikle hep yazdım .Mama verecek bir durum yok.Simdi anne sütünün hazmı kolaydır maman zor o yuzden bebek cok uyur mama alınca.bebek 22 günlük tabii ki annesini isteyecek memede de uyuyacak .İlk 2 ay memeyi çok ister güven duymak dış dünyaya alışma süresi. Hem ona zaman verin hem kendinize mama asla vermeyinin şu anda .Bir çok anne bunu farkedemiyor mama veriyor sonra bebek bi erin alışıyor ardından bebek memeyi reddetmeye başlıyor. DOĞAL SÜRECİ TAKİP EDİN SABREDİN 10 AYLIK KIZM VAR HEPSİNİ YAŞADIM. ve su an o dönemki sütüm yok panik halime gülüyorum hala emziriyorum. Ümmühan Kaya Tamamen evham yapıyorsunuz.doyup doymadigi yaptığı kaka sayısından bellidir.mamaya başlamayın.sutunuz var nasıl olsa .anne sütü bir hazine .mama işi daha yorucu. ilk zamanlar sık emmesi çok normal.uyumamasi da normal.gaz sancıları olabilir.sabresin sadece Muhammet Nihal Benim 2 çocuğum da aynıydı 3 ay falan sabah 8 kadar otururduk bende ac olduğunu düşündüm doktor tamamen bebekle alakalı dedi sakın mamaya başlama aç olsa zaten memede durmaz sürekli ağlar sabret geçici bi durum bu ama mamaya başlarsan zamanla memeyi bı Fikriye Tayfun Mama vermeye başlarsan sütten tamamen kesmiş olursun, sabret benimkiler de öyleydi


Geceleri uyumayan bebekler ile alakalı diğer yazılara ulaşmak için tıklayınız



1 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör

Kizim 15 gündür neocate alerji mamasini yiyor

Kizim 15 gündür neocate alerji mamasini yiyor bugun hastanede işlerim vardı eşime biraktim yanlisikla diger mamasindan vermiş hipp çok üzüldüm bir sorun olur mu simdi neocate vericem ters tepki yapar

bebegime avakado pisik yapan var mi

bebegime avakado psik yapan varmi yaa ben anlamadim avakadodanmi yunurtadan kizima bir sey alerji yapiyor pisik mantar donuyor doktor avakadonyagli olabilir dedj Selvin Ünal Tandoğan İkisini bır arada