22 aylık kızım çok fazla yiyor hasta olabilir mi

kızım 22 aylık sürekli birşeyler versem yiyiyor bı yetişkin kadar yer versem.. kilosu yok ama ilerde mide genislerse çok kilolu olursa diye korkuyorum yada bı hastalığı varsa.. sizce endiselenmeli miyim?



Fatma Ensar Hamza Yıldız Cocuklar bazen bi yetiskin kadar yiyebilio ..gelisiyolar kucuk kalmiyolar.buyudukce daha cok yemek isticekler hareketliler yediklerini.hemen sindiriyolar. yemek istemesi normal bence...endise ediyorsaniz doktora danisin..benim oglumda 22 aylik ve bazen bir yetiskinin yedigi tabak yemegini yiyebilio endiselenicek bise yok bence gunde uc ogun ve ara ogunler verin... abartilmayacak sekilde.. Ahmetgülay Ince Masallah yesin yakiyorsa belki yiyordur sonra bir doktorada sorarsiniz kilosu yoksa zarari olcagini sanmiyorum benim oglumda 24 aylik dogdugundan beri hic cok yiyen.degil bende nasil yediririmbdiye dusunuyorm herseyi yapiyorum ama yok agzini acmiyor Duygu Sercan Erdem 15 aylık kizimda oyle sürekli versem yer ama kilosu normal ve çok haraketli yediğini eritiyo yani Elfida Nur Böbreklerine zarar verirsiniz Dilek Barışoğlu 11 aylık kızım da böyle masallah ama 8 yaşında oğlum var doğduğundan beri yemekle arası yok zorla yediriyorum Damla Berkan Altinoluk Benim oglumda öyle 15 aylik suan, her gördügünü yemek istiyo, tok olsa bile

0 görüntüleme

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör